středa 5. dubna 2017

Lis na těsto recepty

Ahoj, koupila jsem před vánocemi lis na těsto , zkusila jsem recept uvedený v návodu a vůbec mi to nešlo. Tak jsem si přečetla diskuze a poučila jsem se. Použila jsem recept uvedený v diskuzích, tak aby těsto bylo trochu řidší a nebylo moc tuhé. Zkoušela jsem, ale mám asi špatná těsta. Lisem na těsto vytvoříte máslové i sýrové sušenky hned různých tvarů.


Můžete jej použít také ke zdobení a plnění šlehačkou, krémy nebo pomazánkami.

Zdobička dortů s nástavci, lis na sušenkové těsto. Jednoduchá manipulace pomocí pístu, dávkování těsta na cukroví pomocí k. Původní recepty na orginální italské passatelli a gnocchi, španělské smažené churros a tradiční bramborové šulánky nebo koblížky jsou součástí balení. Vynikající pro přípravu sušenek, cukroví, zdobení dortů, zákusků, chlebíčků, obložených mís, plnění koblih apod.


Tento multitalent patří do každé kuchyně! Obsahuje vyměnitelné vložky pro nadýchanou bramborovou kaši, chutná zeleninová pyré, domácí špecle apod. Vyrobeno z nerezové ušlechtilé oceli, vhodné do myčky na nádobí.


Tématické fráze: susenky z lisu na testo těsto na sušenky stříkané sušenky pistole na cukroví sušenkové těsto těsto do pistole lis na sušenky cukroví z pistole lis na těsto recepty pistole na těsto lis na těsto universal sušenky z lisu těsto do lisu na sušenky maizena čím nahradit lis na těsto recept cukroví do pistole.

Nejčastější ingrediencí, která spojuje všechny typy těst, je mouka různých typů a jemností. Recepty pro lis na sušenky. Těsto do lisu na těsto recepty , které budete milovat. Podívejte se na rady k vaření a pečení a přidejte do diskuze své zkušenosti.


Vynikající pro snadnou a rychlou přípravu máslových a sýrových sušenek, sněhových pusinek, zdobení dortů, zákusků, chlebíčků, obložených mís, plnění koblih apod. Lis na těsto se rozebírá na Labužník. Se lisovacími kroužky, zdobicími tryskami a dávkováním pro malé nebo velké sušenky. Vlož těsto do formiček ve tvaru mrkve a. Součástí různých kovových nástavců a 4. Ja uz jsem jednou tady na Labuzniku nekomu na tento dotaz odpovidala a psala recept , ale nevim presne kde to je.


Ja tento lis pouzivala hodne let a muzu Ti rict, ze navo ktery byl uvedeny na krabici se mi vubec nelibil. Tématické fráze: cukroví přes lis na česnek skoricove cukrovi lis na cukroví lis na vánoční cukroví cukroví z lisu na těsto lis na cukroví recepty těsto do lisu na cukroví lis na těsto recepty lisované cukroví cukroví přes lis na těsto vánoční cukroví přes lis na česnek skořicové přes lis na česnek recepty pro. Prosím o vyzkoušené recepty , pořípadně rady, kde jsem udělala chyby.


Mám lis na těsto snad let a díky naší hospodyni jsme přišly před léty na fígl, aby byly sušenky super hezké i dobré. Pokud jsme postupovaly podle receptů, které byly v krabici, nic pohledného ani moc chutného z lisu nevycházelo. Praktická pomůcka pro každou hospodyňku, díky které pohodlně připraví sladké i slané sušenky různých tvarů, nebo ozdobí dort, či muffiny.


Sada obsahuje: lisovacích kroužků na výrobu sušenek, průměr cm.

Všechny suroviny dáme do misky a uhněteme vše do hladkého těsta. Potom vytvarujeme těsto do válečku a naplníme jím lis na těsto (pokud nemáte lis , tak těsto lze nakrájet nožem). Sušenky dáváme na pečící papír, vkládáme do předehřátě trouby (2°C) a pečeme - minut do zlatohněda.


Ahoj holky, nedavno jsem si koupila lis na testo s predstavou jake budu mit krasne pecivo a ono nic. Proste nemohu najit vhodne testo - zkousela jsem testa do strojku (treba to pudinkove apod.), ale na lis je moc tuhe takze to neslo, tak jsem zkusila testo na strikane pecivo, ale bohuzel to je zase moc ridke takze to take neslo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky