čtvrtek 8. února 2018

Nano pěna diskuze

Bez ní bych už uklízet nechtěla. Roky mě štvalo, že něco vyčistím a za chvilku můžu začít znovu. Použiju ji párkrát do roka, ne jako dřív, když jsem chodila po domě s krabicí saponátů a leštěnek. Teď uklízím většinou jenom s. Ona má spoustu chytrých řečí, ale doma teda chlívek. To budou přesně ti, co se diví, že i skvělá věc hned nezabere, když na to léta kašlou a pak čekají zázraky.


Nano pěna diskuze

Každý den poprskané umyvadlo a zrcadlo od mých dvou ratolestí teď stačí otřít. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Nano pěna - máte zkušenosti? Dobrý den, máte nějaké zkušenosti s nanočističi, konkrétně s nano pěnou?


Něco jsem o tom četla, ale zajímají mě opravdové zkušenosti uživatelů. Setkala jsem se se dvěma různými prostředky, jedním je ten, který jsi sem dávala ty, jen samotná pěna , která se nanáší a druhý je složen ze tří prostředků -odmašťovač- přípravek a nano pěna - přiznám si, že to už mi přijde zcela zbytečné a zdlouhavé. A tak jsem se rozhodla vyzkoušet tu pěnu, kterou jsi sem. Zkusila jsem tu, co sem dávala Leontynkaa, jelikož se mi nechtělo běhat po obchodech a někde ji shánět.


Největší radost jsem měla z toho, že mě nano pěna zbavila zčernalých spár u kachliček ve sprchovém koutu #128578; Po týdnu jsem to jen přejela vodou a vše se zase lesklo. Používáte někdo doma na úklid nano pěnu? Slyšela jsem, že dovede zázraky. Jaké jsou vaše zkušenosti? Tuto firmu jsme se rozhodli kontaktovat, jak je dobrým zvykem Vybaven.


Ještě mi poradili, že si. Na internetu jsem na to četla jen samou chválu, ale ve své blízkosti nemám nikoho, kdo by ji vyzkoušel. Výsledný neviditelný nano -povrch udržuje čistotu i lesk, omezuje otisky prstů a zamlžení. Nanotechnologie se řadí k jedněm z nejčastěji diskutovaným technologiím současnosti.


Nano pěna diskuze

Jako nanotechnologie se obecně označuje vědní obor výzkumu a vývoje, který se zabývá cíleným vytvářením a využíváním struktur materiálů v měřítku několika nanometrů alespoň v jednom rozměru (1–1nm). Nanesením N ano Pěny antibakteriálně vyčistíte a dokonale vyleštíte povrch a navíc ho na několik měsíců i ochránít e. Vodní kámen, šmouhy, špinavé dlaždice, vana, sprchový kout. Německá kvalita za rozumnou. Všeobecná online poradna - auto moto - dům a byt - zahrada - vaření - zdraví - sport - PC - kutilství - společnost - móda - zvířata.


S koncem června nám také skončilo období testů a prezentací přímo mezi lidmi. Sada nanokosmetiky CERAMIC PROTECTION PACK na komplexní ochranu karoserie a skel vozu po dobu jednoho roku. Set obsahuje Šampon (1ml), Ochranu karoserie Armour (ml), Odmašťovač a rozlešťovač (ml), Ochranu skel (ml), 2x aplikační utěrku z mikrovlákna, ochranné rukavice a informační brožuru, vše z řady Ceramic. Dobrý večer všem, ráda bych znala váš názor na čistící prostředek zvaný nano pěna. Perfektní je i na sprše, nezůstane tam tolik zaschlých kapek a pokaždé se smyjou, když se osprchuju, dřív to byla hrůza.


Nano pěna diskuze

Jinak určitě skvělá je na kohoutcích, zdcadlech, nebo na lesklých skříňkách. Zkoušela jsem už lecos, úklid domu sebere spoustu času a ráda si to usnadním. Kdo budou vítězové a poražení pandemie? Jaký bude „nový normál“. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah.


Horsta Seagla pujdu dosušit těch pár kapek hadříkem (1 bavlna) a zkusit jestli nano funguje – funkčnost byla tak cca na ne jako po aplikaci, den pršelo celý den a až 3. Je to podvo protože žádnou nano technologii tyto přípravky neobsahují. Firmy to jen zneužívají k marketingovým účelům. Ochrana laku nanotechnologií již sice existuje (tuším že ji vyvinuli na VUT v Brně) a je opravdu velmi účinná, nicméně co byla poslední informace v TV (cca půl roku zpět), tak teprve probíhala registrace a následně se měl hledat investor.


Chytrá pěna u nás byla také a tvrdila jak je jejich pěna nejlepší. Když jsme si ale vyžádali technické listy, zjistily jsme že vlastnosti pěn jsou téměř totožné jen s minimálními odchylkami.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky