úterý 26. ledna 2016

Veka z polohrube mouky

Free Shipping Available. Veka double glazed windows made to measure Supply And Install Cheapest! Lowest Prices on Top Items. Save Money with eBay Deals. Million Shoppers Want to Buy.


Veka z polohrube mouky

Start Making Money Today. Kvásek z hladké bílé chlebové mouky. Shop Everything you Need on eBay! Domácí bílý ošatkový kváskový chléb. Bílý ošatkový kváskový chléb z podmáslí.


Tématické fráze: recept na chlebíčkovou veku recept na domácí chlebíčkovou veku chlebíčková veka recepty chlebíčková veka recept chlebickova veka celozrnná veka chlebíčkové veky veka z polohrube mouky domácí chlebičková veka domácí veky z polohrubé mouky jak ohřát pečivo v mikrovlnce veka z majonézy domácí. Rohliky z polohrube mouky recepty, které budete milovat. Rolovaná veka kvásková Ingredience. Je mnoho receptů na rohlíky, ale můžete mi věřit, že jsem vyzkoušela rohlíky jen z polohrubé mouky nebo místo vody mléko nebo půl na půl mléko a voda nebo jen máslo. Ale ty rohlíky se mi vůbec nepodařily nechutnaly mi.


Tak jsem se rozhodla, že musím si stávající recepty prostě utvořit k obrazu svému. Veka z žitné mouky recepty, které budete milovat. Celozrnné pečivo bývá dražší než to z bílé mouky. Je to však jeden z produktů, které si můžeme udělat sami doma – a vyplatí se to. Ví se o tom už od dob pana Grahama… Naši předkové jedli pořád samé „celozrnné“ obilniny a obiloviny: ječné kroupy a lámané krupky, pohanku, proso v podobě jahel.


Tyhle veky jsou dobré i jako předkrm z pizzerie, s bylinkovým máslem. Změklé máslo utřeme se lžičkou sušeného česneku, trochou pepře, soli a kořením na bylinkové máslo od firmy Rossk. Z vlažného mléka a droždí si připravíme kvásek. Mouku v míse osolíme, promícháme, vlijeme kvásek, rozpuštěné a vychladlé sádlo a propracujeme do hladkého těsta. Necháme na plechu - minut nakynout.


Do těsta jsem ještě trošku mouky přidala, dalamánky jsem vytvořila do tvaru obilného klasu (viz přidané foto), protože máme hodně rádi křupavou kůrku, tak aby jí byla co možno největší plocha. Z této dávky jsem ty klasy udělala 3. Příště určitě zadělám ze dvojité dávky. Výborné, voňavé, křupavé.


Vyzkoušela jsem a chutnají nám, ale mají jedno velké ALE. Jinak dobré a opravdu houskové. Většina z nich je ale nic moc, hlavně pokud je v receptu na rohlíky mléko a cukr.


Ale Tvůj recept určitě vyzkouším, vypadá to báječně. Momentálně se také chystám na domácí kaiserky z celozrnné mouky , dcera je miluje, takže je zkusím také upéct. Jen tak dál, Tvoje recepty a hlavně. Dejte na plech vyložný pečícím papírem.


Z těsta bude jedna větší nebo dvě menší veky. Do trouby na plech nalijte cca litr vody. Vídeňská kvásková veka Ingredience. Ze všech přísad v uvedeném pořadí vypracujeme vláčné těsto a dobře ho prohněteme. A protože to byla jen zkouška, tak jsem těsto zadělala jen z poloviční dávky.


Suroviny uvedené v receptu jsou na rohlíků, takže se nenechte zmást tím, že já mám na fotkách jen. Veku peču podle receptu mé maminky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky