pondělí 11. ledna 2016

Jaký jogurtovač

V případě, že jogurtovač ve vaší domácnosti najde uplatnění, uvažujte o tom, jestli se vám nevyplatí si koupit přístroj dva v jednom – kombinaci jogurtovače a zmrzlinovače. Radost uděláte jistě nejen svým potomkům. Z praktických důvodů se zaměřte na rozměry jogurtovače, aby vám na lince nezabral příliš místa.


Jogurtovač je na první pohled poměrně jednoduchým zařízením. I přesto se jednotlivé modely celkem liší, a to nejenom svým vzhledem, ale spíše dostupnými funkcemi. Abyste měli představu o tom, jaký jogurtovač pro vás bude ten nejlepší, seznámíme vás s nejdostupnějšími prvky.


Nejlepší jogurtovače dokážou připravit až sedem čerstvých jogurtů naráz za přibližně hodin, takže přípravu začnete večer a ráno si ke snídani dopřejete chutný jogurt domácí. Jaký je nejlepší jogurtovač ? Recenze a test kvalitních jogurtovačů dle naší redakce a jak ho vybrat. Srovnání, vítěz testu, nejprodávanější modely.


Jaký jogurtovač

Proto je také dobré vybírat jogurtovač s časovačem. Vyšší čas se vám může hodit, budete-li si chtít z originální kultury vyrobit třeba acidofilní mléko. LCD displej a časovač má i objemný Steba JM 2. Většina z nich je složena ze stojánku, na němž je umístěno zpravidla šest až osm skleniček s víčkem, v nichž se vyrábí samotný jogurt. Skleničky naplníte podle návodu od výrobce určitým množstvím mléka a živou jogurtovou.


Zvolit konkrétní model nemusí být snadné, zvláště když je nabídka jogurtovačů široká a nabízí tolik možností. Nejprve byste si měli ujasnit základní otázky, a to za jakým účelem si jogurtovač pořizuji, co od tohoto produktu čekám a je pro mě důležitější cena, kvalita zpracování nebo. Dnes mám letého syna, na jogurtovač jsem si vzpomněla tak jdeme vyrábět jogurt, at se synáček něčemu přiučí. Ahoj, naše domácnost má velkou spotřebu jogurtů - jíme je všichni na kila. S manželem uvažujeme, že si na vánoce nadělíme jogurtovač a budeme si vyrábět jogurty sami.


Jaké máte s jogurtovači zkušenosti a jsou vůbec potřeba? I o tom se diskutuje na Modrém koníku. Přečti si zkušenosti a názory ostatních. Pužívá se mléko ze kterého se vyvaří část vody a do toho se přidá jogurtvá živá kultůra. Nejde tedy použít jaký koli průmyslově vyráběný jogurt.


V těch jsou konzervanty různá plnidla, škrob a arabská guma aby to. Koupila jsem stejný jogurtovač , jaký máte vy a povedlo se hned napoprvé! Ahoj, máme doma jogurtovač , už věčnost je zabalený, nepoužitý. Já dělám jednodušší, litr čerstvého mléka(kupuji Bio amálku),kelímek živého jogurtu, smíchat a dát na teplé místo. V zimě dám na noc na topení, nebo to šoupnu do peřim s pt lahvemi horké vody a za 4-hodin je hotovo.


Pro mne zase bylo překvapením, že Tescoma má „ jogurtovač “, který není stroj, nepotřebuješ eletriku. Nalije se do nich jogurt, zapne zip a ráno jsou jogurty hotovné. Taky o nich uvažuji, ale kolem 5Kč dát za pár. Tam jsem dávku nechala hodin, podívala jsem se na skleničku, ale neotvírala a jogurt se při nahnutí skleničky odlepoval od stěny, ale nezdálo se, že by byl tekutý, proto jsem jogurtovač vypnula a skleničky tam nechala dalších hodin a bylo to.


Vlahé skleničky jsem už jen ochladila studenou vodou, nechtěla jsem je už. Nebo si vyrobte jogurtovou termosku. Stačí nějaký box, ideálně z polystyrenu, aby dobře izoloval - a tam dejte sklínky do peřinky z kusů látky. Můžete dělat jogurt i přímo v nějaké termosce. Pokud vás to chytne, jogurtovač stojí asi 6Kč a jeho provoz je energeticky zanedbatelný (příkon cca W).


A teď ten jogurt, chtěla jsem postupovat přesně podle doporučení prodejce, takže jsem se spletla a dala dvojnásobné množství kultury a pak se mi zdálo, že jogurtovač málo hřeje, tak jsem ho pěkně zabalila a ráno tam bylo stupňů! Podle mě se z dnešních jogurtů už domácí jogurt udělat nedá, protože jsou mrtvé. Jogurt se kupodivu povedl a hned jsem ho. Ty kultury jsou zahubeny pro získání delší trvanlivosti. Jinak celý zázrak jogurtovače je v tom, že udržuje konstantní teplotu, takže pokud udržíte potřebnou teplotu jakkoliv jinak, tak jogurtovač nepotřebujete.


Buď mám elektrický nebo plastový s polystyrenem. Potom do každé skleničky dám větší lžičku hotového jogurtu a zapnu jogurtovač. Nechám přes noc a ráno dám do lednice schladit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky