pátek 29. července 2016

Indukční varná deska electrolux recenze

Nejdražší, ale také nejkvalitnější a nejvariabilnější model představuje indukční varná deska EX 675FXC1E od firmy Siemens. Celkové řemeslné a provedení je velmi odolné a odpovídá vyšší ceně. Vzhledem pak model zapadne do jakékoliv kuchyně, kterou ozvláštní a majitelům dodá pocit luxusu. Patří k nejvyšším příkonům v našem srovnání a nemusíte se proto bát, že by se deska pomalu zahřívala.

Naopak, právě rychlé zahřívání zmiňuje většina uživatelských recenzí. Podstatnou devízou spotřebiče je jeho snadná instalace a ovládání. Vaření se mohou ujmout i naprostí laici.

Indukční varná deska 7Bridge vám umožňuje kombinovat dvě různé varné zóny a vytvořit tak jednu velkou varnou plochu. Nastavení teploty a času jsou automaticky sladěna a varnou plochu využijete na maximum s grily plancha nebo restovacími pánvemi. Teplotu okamžitě změníte pouhým přejetím prstu po ovládací škále. Můžete tak udržovat omáčku při ideální teplotě, aniž by hrozilo, že se připálí.

Je ideální při rychlém dokončení přípravy jídla, kdy uvaří vodu za méně než sekund a ihned rozpálí pánev na restování. Základem každé kuchyně je kvalitní varná deska , která výrazně přispěje k rychlému a snadnému vaření. Navíc s co nejmenší spotřebou energie.

Vyberte si přesně takovou, která odpovídá vašim představám – indukční , sklokeramickou, elektrickou, plynovou nebo kombinovanou. Velká recenze produktu ⭐ Electrolux EIV634. Podívejte se na zkušenosti ostatních, spotřebitelský test a naše hodnocení. Náklady na nákup a provoz keramických a indukčních varných desek se výrazně liší.

Je důležité zvážit váš styl vaření, bezpečnost, účty za energii a čas, kdy rozhodujete o tom, co je nejvhodnější. K ohřevu se využívá indukce (magnetické technologie), kdy se deska a varná plocha sama o sobě nezahřívá, ale naopak zahřívá dno hrnce. Nejen, že teplo neuniká po stranách a vy tak šetříte výdaje na energiích, ale jde.

Je vybavena zajímavou funkcí Stop and Go a klasickými bezpečnostními prvky, které eliminují riziko popálení a nepožadován manipulace dětmi. MasterChef Česko Šéfujte své kuchyni V knize najdete ty nejlepší recepty, které byly k vidění v show Master Chef Česko. Nadčasová kuchařka obsahuje mnoho univerzálních, exotických i domácích pokrmů a nápadů pro každou příležitost. Indukční vaření je to nejúspornější a nejbezpečnější, jaké si můžete ve vaší kuchyni dopřát.

Při vaření dochází k minimálním ztrátám energie, protože se nezahřívá celý povrch desky, ale pouze speciální nádobí určené k indukci. Indukční varné desky se dvěma či třemi plotýnkami se hodí do menších bytů a domácností s nižším počtem osob. Oproti indukčním deskám se plotýnkami jsou levnější a kompaktnější. Zmínit můžeme například časovač, se kterým si pohodlně navolíte začátek i konec vaření. Oceníte také funkci nastavení teploty, některé funkce dokonce umožňují i. Díky systému Optifix ji nainstalujete 3x rychleji.

Se svými rozměry 590x520mm (šířka x hloubka) je ideálně prostorná a perfektně zapadne do vaší kuchyně. Perfektní černá elegance. Potřebný prostor pro zasazení varné desky je 560x490mm (ŠxH).

Indukční deska je perfektně hladká s lesklým černým povrchem. Jakmile se dotknete ovládacího panelu, varná deska začne sálat teplo a ve velmi krátkém čase dosáhne požadovaného stupně teploty. S funkcí Bridge můžete zkombinovat samostatné varné zóny a vytvořit jeden velký povrch. Díky tomu, že ohřívá pouze pánev a okamžitě reaguje na změnu nastavení teploty, máte vždy plnou kontrolu nad procesem.

V okamžiku, kdy se přiblíží bod varu, upraví.