pondělí 20. července 2015

Pračky beko diskuse

Pračky beko diskuse

Mám beko 8kg, typ ti neřeknu, a jsem s ní spokojená. Sice fakt neperu běžně 8kg prádla, ale oceňuju ta velká dvířka. Nepočítej s tím, že budeš prát běžné prádlo a nacpeš pračku plnou, nevypere se to pořádně. Ahoj, my máme taky beko. I tak je ale potřeba dobře vybírat, aby se vám koupě opravdu vyplatila.


Abychom vám trochu pomohli, nabízíme vám přehlednou tabulku nejlepších modelů značky Beko. Dobré je, že se dají pračky Beko přizpůsobit i prostoru ve vaší domácnosti. Když máte například malou koupelničku, jsou v nabídce pračky úzké, které dosahují maximální hloubky cm.


Firma Beko klade důraz na kompromis mezi kvalitou a cenou. Pračky se sušičkou Beko. Jinak tomu není ani u praček se sušičkou. Tato značka na náš trh uvádí pouze několik modelů, všechny jsou volně stojící a předem plněné. Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu.


Pračky beko diskuse

Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Turecká firma Beko obecně cílí především na co nejnižší cenu. Nabízí především klasické volně stojící pračky , které jsou výhradně předem plněné.


Já nevím jak ostatní, ale s výrobky BEKO jsem velmi spokojena. První myčka mi odešla po osmi letech. Opravář, který u mne byl říkal, že běžné pračky (byť i dražší) vydrží, tak pět let. Dnes již mám od výrobce BEKO čtvrtý výrobek a jsem spokojená!


Jdu zas pro radu,budem dělat novou kuchyň,vč. Dostala jsem nabídku na BEKO. Tuto značku neznám,tak bych se ráda zeptala jestli s ní máte někdo zkušenost?


Jediné co jsem se zatím dočetla bylo,že ty starší jsou horší,než ty nové. My máme mezi vybranými spíš novější varianty,ale ne zas. Má už cca let za sebou, používaná docela hodně. Napustí vodu, a pak už nic, čas na displeji se zastaví. Naše stará candyna používaná 6let blbla poslední 2roky s programátorem a dneska odešla do věčných lovišť nadobro (špatnej jen programátor,všechno ostatní fungovalo bezvadně).


Pračky beko diskuse

Vzhledem k tomu,že maj všechny současný pračky stejnou životnost,nechce se mi už investovat víc jak 10tis. Mezikus SKS 2určený pro pračky a sušičky z řady Supreme Care (modely FSCR a HSCX) designově perfektně ladí se spotřebiči a nabízí snadnou instalaci bez nutného použití popruhu. Hloubka pračky je pouhých cm. Beko , to je Turecko, a také to podle toho vypadá. Trouba nemá osvětlení, čehož jsem si nevšiml, to bych dnes prostě nečekal.


A když jsem při zapojování uviděl tu ubohou svorkovnici, která vypadá až nebezpečně, měl jsem totálně po náladě. Specifickým typem jsou pračky vestavné, které jsou určeny k zasazení do kuchyňské linky nebo koupelnového nábytku. Jedná se v podstatě o předem plněné pračky , přičemž některé mohou být kombinované i se sušičkou. Nejlepší využití naleznou v menších kuchyních, garsonkách či malých koupelnách.


Pračky beko diskuse

Zabírají v koupelně více místa, ale zase umožňují položit nahoru třeba sušičku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky