pátek 27. listopadu 2015

Strojek na těstoviny diskuze

Teď jsem si přečetla návody a zjistila jsem, že chyba bude v tom. Jeden protlačuje těsto skrze různé matrice nebo chcete-li roztodivné dírky – obdoba mlýnku na maso, ale bez nože. Tento druh dělá špagety, kolena, spirely aj.


Tyto mašinky jsou obecně dražší. Druhý typ je v podstatě válcovačka. Jaký je dobrý strojek na domácí nudle a těstoviny ?

Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Ty totiž rozhodují o tom, jak vybavený produkt si vlastně zakoupíte. Proto si každý z nás může koupit speciální přístroj – strojek na těstoviny , jenž zajistí poctivou chuť nudlí či špaget jako od babičky. V následujícím testu vám poradíme, na co se při výběru toho správného stroje na těstoviny soustředit.


Zároveň nabídneme podrobné recenze těch nejlepších produktů. K svátku si teď přeje strojek na těstoviny - už mi doma na utěrce sušil nudličky do polívky, ale to válení a krájení je prý otrava. Lidl nabízí v akci strojek na těstoviny Ernesto se třemi různými válci pro domácí přípravu špaget, fettuccine a lasagní.


Tloušťku těsta lze nastavit, pro lepší manipulaci je přístroj vybaven protiskluzovými nožkami. Pročetla jsem tedy se zájmem všechny příspěvky a podle fota mě zaujal strojek KitchenAi ale zatím se mi nepodařilo vypátrat, zda ho v ČR někdo prodává.

Domácí těstoviny - suroviny, recepty už rozebírají maminky na webu eMimino. Těstoviny s vajíčkem už rozebírají maminky na webu eMimino. Strojky na výrobu těstovin.


Rozsáhlá diskuzní fóra pro rodiče. Těhotenství, poro miminka a batolata. Diskuze podle narození i regionu. Vyroben je z chromu a nerezu a velice vám usnadní vaší práci. Možnost tloušťky těsta je nastavitelná.


Není nad domácí těstoviny. Možná už taky uvažujete nebo máte strojek na výrobu nudlového těsta a těstovin. Bohužel mám funkční potíže s rukou, tak ty stroječky na kličku pro mě vhodné nejsou.


Našla jsem asi tři druhy elektrických, které umíchají. V první řadě budete potřebovat strojek na těstoviny nebo zkrátka pořádnou sílu. Pro občasné zpracování těstovin si s vlastníma rukama vystačíte, ale při pravidelné přípravě už opravdu doporučujeme strojek.


Těsto se totiž musí zpracovávat opravdu intenzivně asi deset minut – dokud nezíská onu žádanou. Jak jsem psala, že se chystám na domácí těstoviny , tak první pokus zlyhal, ale bylo z toho aspoň výborné drobení do polévky A druhý pokus jsem nechala těsto dělat v domácí pekárně a to teda super, sice skoro z kila, dva dny jsem to válela, ale těstoviny jsou výborné a máme to na několik dní. V lednici to vydrží dva.


Skočit na nejnovější↓ Aktuální strana: z 1. Ahoj, děláte si těstoviny doma sami nebo je raději kupujete chlazené na.

Po eshopech jsem koukala, že jsou i různé. Jinak tchyně má takový ruční strojek , ale dělá na něm jen nudle do polévky, nevím, že by zkoušela něco jiného. Ahoj holky, chtěla bych se zeptat, jestli si některá vyrábíte domácí těstoviny a nedáte na svůj strojek dopustit.


My dělávali doma vždycky jen nudle - rozválet těsto ručně a pak takový ten klasický strojek na vlasové nudle. Teď se ale poohlížím spíš po nějakém strojku, který by uměl to těsto i sám efektivně vyválet, netrvalo by to milion let a měl i více. Stabilní a pevná konstrukce.


Děti by si mohly skřípnout prsty mezi válci. Smí se používat pouze pod dohledem dospělé osoby. Obalový materiál udržujte mimo dosah dětí. Mimo jiné hrozí i nebezpečí udušení!


Odkazy na odborné recenze. Kompletní informace k výběru.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky