pondělí 29. dubna 2019

Vaření v parním hrnci zkušenosti

Jak vařit v parním hrnci. Není parník jako parník. Parní hrnec pro nemocné i labužníky. Proč vařit v parním hrnci ? Tipy na vaření v parním hrnci. Recept na bylinkové kuřecí plátky a.

Vaření v parním hrnci se rozebírá na Labužník. Podívejte se na rady k vaření a pečení a přidejte do diskuze své zkušenosti. Je skvělý na přípravu zeleniny, rýže nebo třeba ryb. Jsem z něj naprosto nadšená, hrozně to šetří čas i práci. Já mám od Philipsu, stejně jako většinu mých kuchyňských pomocníků a, nevím jak ty ostatní, ale má takovou misku kam se dá koření a ta chuť se roznese všude po hrnci.


Tento princip vaření v parním hrnci asi nejvíce využijí rodiny s malými dětmi. Některé parní hrnce umožňují díky speciální varné misce i vaření rýže v páře. Jedná se o malou misku, která se uloží na dno některého z větších kontejnerů, díky čemuž můžete rýži napařovat.


Hlavní výhoda spočívá v tom, že pokrmy neztrácejí důležité živiny, a tak budete tělu dodávat plnohodnotné potraviny prospívající vašemu zdraví.

Pochutnáte si na mletém mase i tvarohových knedlících. Tepelná úprava v parním hrnci není nic složitého. Postup je v podstatě takový, že nalijete vodu a vložíte jídlo v nádobách. Samozřejmě čím více ho tam umístíte, tím déle příprava potrvá. Jde například o časovač (minutku) nebo odložený začátek vaření.


Videoukázka přípravy lososa s brambory a zeleninou v páře. To si myslím, že ta rýže musí být super Těším se na to, já dlouho toužila po parním hrnci , jenže ho nemám kde mít. Teď se budeme stěhovat do domečku, tak jsem to řešila troubou. Já to louhování zeleniny ve vodě fakt nemusím.


Já uvažuju o parním hrnci , co má odkaz Mysulka, ale nemůžu se pořád rozhodnout, jestli není lepší klasický. V tom od Mysulky jdou dělat i omáčky, na druhou stranu mi přijde dost malý, zvlášť když se chceme rozrůst na člennou rodinu. Ke každému parnímu hrnci byste měli dostat návo ve kterém se doporučuje, co byste měli v jaké části vařit, a hlavně jakou velikost má co mít. Tak například zelenina se doporučuje krájet na menší kousky (brambory na měsíčky, kostky či plátky, mrkev najemno, houby naopak celé) a vařit v nižších částech. Já osobně nedám na vaření v parním hrnci dopustit.


Před 10ti lety po mém infarktu mi dcera koupila v zahraničí parní hrnec, Velmi brzy jsem se naučila v něm vařit a díky tomuto dietnímu vaření jsem postupně zhubla celkem kg! Plusem navíc je, že jsou pokrmy připravované v papiňáku chuťově výraznější. Vychytávky pro vaření v tlakovém hrnci. Když začínáme vařit v papiňáku, jistě uvítáme pár rad.


Dostala jsem totiž včera pod stromeček kuchařku zaměřenou na vaření v páře, tak kdyby byl zájem, mohu vá.

Potom varim v pare v papinaku nebo v normalnim hrnci v trose vody, kdyz das poklicku, tak mas paru v kazdem hrnci - zalezi jen, jestli ti vadi, ze se ti spodek toho jidla trochu v te vode vykoupe, nebo ne - me to nevadi. Rýži jsem zatím nezkoušela, léta ji vařím v tlakovém hrnci. Zeleninu ani brambory nesolím, je to hlavní výhoda parní trouby, že se nemusí solit, např.


Vaříte pro děti v parním hrnci ? I o tom se diskutuje na Modrém koníku. Přečti si zkušenosti a názory ostatních.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky