pondělí 21. listopadu 2016

Babské rady obarvené prádlo

Máte na prádlo skvrny, které nejdu vyprat? Tady je často dobrá rada k nezaplacení. My pro vás ale několik osvědčený babský rad máme! Stopy od propisovačky a fixky odstraníte lakem na vlasy.


Ten nechte chvíli působit a pak vyperte. Skvrny od inkoustu vyčistěte co.

Babské rady pro vaření, zdraví, krásu i úklid. Moderní chemické přípravky nemusí být vždy nejlevnějším a nejefektivnějším řešením. Lépe mnohdy pomohou generacemi ověřené přírodní rady našich předků. Nechtěně obarvit prádlo se dříve nebo později zkrátka podaří každému.


Ačkoliv se nejedná o nic dramatického, některých kousků oblečení je přece jen škoda se vzdát. Proto se dnes zaměříme na rady a tipy, jak odbarvit omylem obarvené prádlo. Než dáte bílé prádlo do pračky, abyste jej vyprali, tak zašedlé kousky vybělte pomocí citronové lázně. Bílé prádlo namočte do roztoku vody a citronové šťávy, který předem zahřejete na bod varu.


Prádlo nechte namočené asi hodinu a pak jej vyperte klasicky v pračce.

Ovoce pleť přírodní léčba rakovina Recept vitamíny voda zdraví Zázvor žena Obrázky na webu zajišťuje fotobanka Depositphotos. Jelikož se tu kde kdo ptá na koniny, tak já mám skutečně vážný problém. Přítel omylem přihodil červené tričko k bílému prádlu a já mám nyní růžovoučkou košilku :D , kterou mám moc rád a nikdo mi nedokáže poradit jak ji znova udělat bílou, maminky i babičky selhaly. Po několika hodinách záclonu vyperte a bude jako nová.


Pokud však babské rady fungují, ušetříte svou peněženku, nervy i životní prostředí! Při čištění nábytku, nádobí atd – se řiďte pokyny výrobce a prodejce, zapojte selský rozum, protože ne všechny čisticí “prostředky” musejí být pro speciální či atypický kus čištěného nábytku nebo předmětu vhodné. Je pravda, že už na obarvené prádlo to nepomůže, tak třeba využijete příště Já dávám do pračky pro jistotu tyhle ubrousky, stačí jeden.


Opar se vždy objeví, když se to nejméně hodí. Lžíci bylin zalijte sklenicí vroucí vody a pomalu vařte 2–minuty pod pokličkou. Omylem obarvené prádlo. Jsou na ní hnusné červené skvrny. Zkoušela jsem to odbarvit odbarvovačem.


Přírodní cesty jsou účinnější a levnější než chemie. Vši je nutné vyčesávat speciálním hřebenem, Zdroj: Shutterstock. A také každý z nás si rád ušetří práci. V případě praní prádla a následnou péči o ně to platí dvojnásob, protože skvrny jsou prostě nesmrtelné, prací prostředky poměrně drahé a bílé oblečení.


Chcete, aby Vaše bílé prádlo dostalo opět krásnou a zářivou bílou? Zdá se Vám, že Vaše bílé prádlo šedne? Zde Vám dáme pár možností jak prádlo zachovat opravdu bílé.

Milí Blíženci, na Škaredou středu jste tak trochu naštvaní, protože se nadřízenému nelíbí vaše práce. Nevíte si rady , jak vše zlepšit. Přitom jste tak kreativní. Asi to tak neprožívejte. Beckmann Odbarvovač pro omylem obarvené prádlo podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. REACH) v platném znění BEZPEČNOSTNÍ LIST neuvedeno 7. Směs je hydroskopická, chraňte před vodou a vlhkostí.


Dobrý den, potřebovala bych poradit - dala jsem prát prádlo (světlé;-((), odešla s dětmi ven a po návratu zjistila, že je kompletně obarvené dorezava (a z kohoutku teče rezavá voda). Pokud vám byl diagnostikován vysoký krevní tlak (tj. systolický 1nebo více a diastolický a více), možná vás bude trápit, že musíte brát léky. Vanisch ti určitě nepomůže, ten je spíš na skvrny od trávy, čokolády,… a jak je výše zmíněno, hoď to do Sava perex (mám vyzkoušené) a hoď to na sluníčko (jestli nějaké bude :-D). Nikdy jsem to nezkoušela, ale viděla jsem v krámě nějaký prostředek právě na obarvené prádlo.


Léto ještě neskončilo a na vlasech už pozorujete známky únavy. Sluníčko a máčení ve vodě udělaly své a vlasy jsou tak trochu bez života. Přinášíme tipy na péči, která vašim vysušeným vlasům vrátí lesk.


Víte, co se suchými vlasy dokáže třeba taková majonéza?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky