úterý 8. listopadu 2016

Jak vybělit obarvené prádlo

Nechtěně obarvit prádlo se dříve nebo později zkrátka podaří každému. Ačkoliv se nejedná o nic dramatického, některých kousků oblečení je přece jen škoda se vzdát. Proto se dnes zaměříme na rady a tipy, jak odbarvit omylem obarvené prádlo.


Jak odbarvit omylem obarvené prádlo Od jezzina 27. Je to nehoda, která někdy v životě postihne asi každého, kdo doma pere: do várky bílého prádla se “záhadně” připlete drobný kousek – ještě nesepraný a výrazně barevný. Je pravda, že už na obarvené prádlo to nepomůže, tak třeba využijete příště Já dávám do pračky pro jistotu tyhle ubrousky, stačí jeden. Jak vybělit obarvené prádlo ? Jak zmiňuji v tématu, když jsme s dětmi byly u rodičů, manžel pral - potřetí v životě.


Nosí bílé slipy - i je vyžaduje, protože maminka mu jiné nekupovala, a je holt zvyklý. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Zkoušla jsem přípravek na omylem obarvené prádlo (manželovo růžové triko bylo po vyprání s něčím morým barvy opraného hadru na podlahu) a fungovalo to. Ovšem původní barva byla světlá a materiál kvalitní. U sytých barev bych byla přesvědčená, že dojde ke změně, která nebude ku prospěchu věci.


Prací ořechy a koule, které se házely do pračky proto, aby bylo prádlo perfektně vyprané, bez skvrn a běloskvoucí. Tedy ne zrpvna odeální. Naproti tomu savo prádlo vybělí, zbaví skvrn, ale dosáhnete zase druhého extrému - zničení tkaniny. Holky pomoooc, povedlo se mi obarvit si bílý košile a spodní prádlo na lehce žlutou, vypadá to jako kdyby to bylo zapraný a je to dost ošklivý nevíte jak na to bojim se to namočit do sava přece jenom to je drahá košile neprodávají třeba něco speciálního na takovýhle karamboly?


Pojďme si dát několik tipů. Tipy na odbarvení zabarveného prádla. No a po vyprání prádla už jen s úžasem a naštváním koukáte, jak je všechno růžové.


Zlikviduje vám jak nežádoucí skvrny, tak obarvené oblečení nebo jen již zmiňované zašednutí. Obvykle se doporučuje prádlo namočit na 1-hodiny do Sava a poté vyprat na vyšší teplotu. Přečtěte si však návod na nádobě, tam je rozepsáno podrobněji, jak v kterém případě postupovat. Zároveň prostudujte etiketky na.


Jelikož se tu kde kdo ptá na koniny, tak já mám skutečně vážný problém. Přítel omylem přihodil červené tričko k bílému prádlu a já mám nyní růžovoučkou košilku :D , kterou mám moc rád a nikdo mi nedokáže poradit jak ji znova udělat bílou, maminky i babičky selhaly. Pokud Vás trápí skvrny na Vašem prádle nebo jeho zašedlá barva, nemusíte hned sahat po chemických prostředcích, které mohou tkaninu narušit a navíc Vám mohou způsobit alergickou reakci na pokožce.


A chtěla bys vědět jak ho vyčistit bez drhnutí? V drogérce prodávají prostředky na omylem obarvené prádlo. Já jsem jednou dala mezi barevné prádlo omylem bílé kalhoty a když jsem je vytáhla, byly příšerně flekaté.


Máte na prádlo skvrny, které nejdu vyprat? My pro vás ale několik osvědčený babský rad máme! Stopy od propisovačky a fixky odstraníte lakem na vlasy. Tady je často dobrá rada k nezaplacení. Ten nechte chvíli působit a pak vyperte.


Skvrny od inkoustu vyčistěte co.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky