pondělí 9. července 2018

Kráječ chleba diskuze

Elektrický kráječ chleba už rozebírají maminky na webu eMimino. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Když používáte elektrický kráječ jen na krájení chleba , nemusíte ho nějak zvlášť mýt a zcela postačí, když ho zbavíte drobků. V případě krájení salámu nebo zeleniny či sýrů je však třeba po každém použití otřít kotouč a jednou za týden kráječ umýt. Recenze na Heuréce mě přivedly na tento kráječ.


Nevím, zda jsem tak náročný nebo došlo ke změně ve výrobě kráječe, protože moje zkušenost recenzím naprosto neodpovídá.

Zkusil jsem nakrájet bochníky chleba , 5kg šunky v bloku a kg sýra v bloku. Chléb: Krájí docela dobře. Chtěl jsem nastavit 12mm, ale stupnice. Mechanický kráječ na chleba už rozebírají maminky na webu eMimino. Pomůže skvěle při přípravě jednohubek, kdy rovnoměrně nakrájí běžné rohlíky.


Své uplatnění má také jako kráječ na maso, které zvládne bez problémů nakrájet i lehce zmrzlé. Dále s ním uživatelé často krájí salámy, šunku a další uzeniny. Z kráječů si můžete vybrat s plastovou konstrukcí nebo nerezovou konstrukcí.

V nabídce jsou kráječe v různých cenových relacích z kvalitních materiálů. Na výběr máte kráječe s momentovým provozem či s trvalým provozem. Vážení, prrosím o radu, jaký koupit elektrický kráječ na chleba , ale i na uzeniny. Mám už třetí, ten poslední je BOSCH, ale nejsem spokojený, protože nedořezává a navíc po roce provozu je tupý. Vyhovoval by mi cenově okolo.


Většinu zboží zasíláme okamžitě. Kráječe chleba a salámů za akční ceny. Nůž z vysoce kvalitní nerezové oceli umožňuje stejně dobře jak krájení uzenin na tenké plátky tak i silnější plátky např. Záleží na noži a typu chleba.


Já teda řežu tak, že postavím bochník na hranu a řežu odshora. Na vynálezu stolního kráječe chleba pracoval Američan Otto Frederick Rohwedder dlouhých patnáct let. Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel.


Takové příspěvky budou smazány. Začala jsem se rozhlížet po domácích kráječích chleba , cenově byly docela zajímavé a některé snad uměly ten chleba rovnou i namazat, ale vzpomněla jsem si, že jsme kdysi takový kráječ (na kliku) doma měli a nikdo než já, ty drobky z něj neodstraňoval, takže byl pořád zasekaný. K mytí se to nějak složitě. Retro kráječ chleba - NDR.


Klika kráječe lze složit.

Otáčením páčky dojde k přisátí gumy na podložku (např. ke stolu či kuchyňské lince) a. Na popud kuchtiček zakládám kontratéma nekuchtiček a sice chleba na tisíc způsobů. Pamatuju si jen jako dítě, že jsme měli takový kráječ na chleba s kličkou a několikrát jsem se o ten stroj řízla. Následně pak zkoušet ultrazdravé celozrnné recepty, jejichž výsledku se mnohý muž bojí jako čert kříže? Takže ten polotvrdý chleba rozkrájíte a tak jim ho dáte. Jenže tvdý oni ve větších kusech nesežerou nebo ano?


Mám obavy, aby se třeba některá hltounka nezadávila. Na krajíčky už se mi to krájet nechce a sušit. Rozsáhlá diskuzní fóra pro rodiče. Těhotenství, poro miminka a batolata.


Univerzální mechanický ruční kráječ s broušeným řezným kotoučem z nerezové oceli a se silnou přísavkou pro upevnění k hladké pracovní ploše. Diskuze podle narození i regionu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky