čtvrtek 9. srpna 2018

Parní hrnce diskuse

Já parní hrnec mám a vařím v něm dost často. Ale já už předtím často používala pařáček, takže parní hrnec od Ježíška byl super dárek a usnadnění vaření. Recepty žádné nemám, já mám nejradši jen tak vařené maso (skoro nesolím, nekořením) a v parním hrnci je to téměř bez práce. Ahoj, tak já mám hrnec ani ne týden. Jednou brambory s kuřecíma stehnama a dnes krkovičky s bramborem.


Podle návodu dávám maso úplně dolu, brambory nad něj, nastavím minut na maso, pak přidám brambory a pařím dalších minut Brambory výborné, maso tuhé, mdlé ,zkrátka nedobré.

Ahojte, koupila jsem si parní hrnec, jsem nadšená, chce to pár vychytávek a bude to úplně čuper. A má to funkci rychlé páry a to tak, že se kolem topného tělesa dá takovej kroužek, ale nikde tam není,zda to tam. Mezi kvalitní hrnce parní patří například Phillips, Morphy Richards, Zelmer a Klarstein.


Přečtěte si naše další nezávislé recenze věnované kvalitnímu kuchyňskému vybavení, které vám pomohou při výběru. Ahoj holky tak ja mam parni hrnec tefal. Uvarim napr,brambor, rybu,ryzi na proste cokoliv vas napadne. Dostala jsem ho od tchanu k narozeninam,fakt doporucuji kdo mam rad lehka a zdrava jidla.


Nádoby nejsou směřovány do výšky, ale jsou vyskládány vedle sebe.

Celkový objem tohoto hrnce je litrů a celkem disponuje samostatnými nádobami pro přípravu jídla. Vzhledem ke svému provedení se jedná o model, který je velmi dobře skladný a. Parní hrnce se dají zařadit mezi dobře cenově dostupné produkty. Některé modely parních hrnců zakoupít již pod tisíc Kč. S dražšími modely přichází i větší nabídka funkcí a vybavení.


Zdravím, chtěla bych si koupit parní hrnec, ale nejsou mi sympatické plasty, nevíte, jestli je na trhu nějaký hrnec se skleněnými nádobami? Všude píšou jen počet nádob, nebo provedení-nerez-černá apod. Podle fotek se mi všechny jeví, že jsou plastové.


Já sama parní hrnec nemám, protože se ho dost bojím, ale bývalá tchyně v něm dělala brambory jako přílohu, jen je oloupané, nakrájené dala na trochu másla a za 5-minut byly hotové. Vaření v páře je trendem současnosti. Uvědomují si to i výrobci a již téměř každý výrobce domácích spotřebičů zařadil do své nabídky i parní hrnce. Výsledkem je široká nabídka na trhu, která ale v sobě skrývá kvalitní výrobky ale i levné zmetky.


Moje mamka si parní hrnce půjčila od sousedky, dříve než si ho koupí. Tak měla možnost si přístroj vyzkoušet v poklidu doma. Nyní už má vlastní a nemůže si ho vynachválit.


Připravuje v ní cokoliv, brambory, rybu nebo zeleninu jako přílohu k jídlu. Dobrá je brokolice, mrkev, celer a petržel.

Mam ho uz asi let a jsem s nim velmi spokojena. Delam v nem mimo jine jidla i ryzi a je vzdy vynikajici. Napis jestli chces vice informaci. Mám doma parní hrnec na vaření rýže a zelenina nebo brambory v ném udélané mají úžasnou chut´je to pochoutka.


Jasmínová rýže udélaná v tomto hrnci,je néco úžasného. Pomalý hrnec neznám,al jestli se néco vaří celý den,tak to už asi taky bude pékné mrtvá hmota,jako když to strčím do mikrovnky. Tento výrobek je totiž parní hrnec a zároveň i mixér. Taková vlastnost se hodí především při přípravě zdravých jídel a příkrmů pro malé děti.


Některé parní hrnce z nižší cenové kategorie sice splní svůj účel, ale nemají žádnou ochranu proti opaření. Máte-li děti, které vám v kuchyni pomáhají, mějte se při používání hrnce na pozoru. Parní hrnec je vybaven minutovým časovačem s automatickým vypnutím. Proti používání spotřebiče může v některých případech hovořit také jeho neskladnost. Objevte parní generátory Tefal pro kratší dobu žehlení a profesionální kvalitu.


Nic se nevyrovná výkonu našich profesionálních parních generátorů.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky