úterý 7. srpna 2018

Sušička postavená na pračce

Mám na pračce - sice obojí od stejné značky, ale nemyslím si, že by to mělo vliv. Je-li sušička umístěná na pračce , je po-. Ak je bubnová sušička postavená na práč.


My jsme to vyřešili tak, že sušička je postavena na pračce , protože není místo. Tedy pokud je to pračka s předním plněním.

Automatická pračka musí být postavena na rovný,. V úseku C jsou uspořádány následující symboly. Manželka si to nemůže vynachválit a jedině čeho litovala že si sušičku nepořídila dříve. Pokud budete dodržovat návod a pokyny nehrozí žádný pád sušičky a na záruku to nemá taky vliv.


Obecně by se to dalo shrnout tak, že jak perete prádlo v pračce , tak ho můžete sušit v sušičce. Tedy to, co běžně perete na stupňů můžete dát do sušičky bez obav, pro prádlo prané na stupňů je vhodnější jemnější program a to, co obvykle perete pouze na stupňů do pračky raději nedávejte. Asi záleží na pračce , na tatramatku bych to nestavěla.

My měli na sobě pračku Aeg a na ní sušičku bosch, mezikus byl, tuším, Beko navíc pračka měla o něco menší hloubku. Ve většině obchodech nám potvrdili, že sušička může být postavená na pračku i bez mezikusu. Drželo to v bytě pár let v pohodě. Teď na domečku je mám vedle sebe, ráda si na nich skládám a nechávám odvětrat oblečení, je to větší plocha, ten vysunovací díl mi vadil v prostoru a byl malý. Problém je v tom, že máme omezený prostor, takže to budeme muset dát na sebe a mám strach, aby sušička postavená na pračce nedostávala zabrat těmi otřesy při máchání.


Z tohoto bych strach neměla, ony ty výrobky dávají na sebe běžně, dá se mezi koupit mezi kus. Kamarádka to má taky na sobě. Ale myslím, že by nebyl problém to postavit i mezikusu, ale to je pak jistější, když se to do sebe zasune. Mezikusy pračka - sušička. Pokud máte spotřebič umístěný v menší místnosti, kde teplota přesahuje stupňů Celsia, nejenže bude sušička hůře fungovat, ale zároveň spotřebuje více energie.


Proto na pračce nastavte hodnotu alespoň 8otáček. K sehnání jsou také spotřebiče, které v sobě kombinují sušičku i pračku. Alternativou k bubnovým sušičkám je skříňová sušička , ve které se prádlo neotáčí, ale suší se zavěšené. Skříňové sušičky ale nejsou na českém trhu příliš. Až poničení prádla vzniká při jeho nošení.


Sušička prádlo ničí Omyl. Na rozdíl od praček mívají sušičky neprůhledná dvířka bubnu.

Jen mě to tak napadlo,my máme sušičku na pračce , bez mezikusu ,. Kdo máte prosím umístěnou sušičku na pračkou? Elektronika dokáže potrápit. Nastavení telefonu, TV, DVD nebo tabletu? Poradíme vám v naší poradně. Dokáže si poradit se žmolky, které po sušení najdete v odpadovém filtru a ne.


Kondenzační sušička může stát na pračce , vše díky mezikusu. Pokud bojujete s prostorem, ale rádi byste doma měli sólo pračku a sólo kondenzační sušičku, postavte oba spotřebiče jednoduše na sebe. Může stát sušička na pračce nebo je potřeba nějaká konstrukce? Rozhodně sušička odstraní i ty chlupy.


Keď máš medzikus je to krajšie, ako celok, ale užívatelia píšu. Jakou elektrosoučástku použít? Já jsem vždy překvapená, co všechno po vyprání v prádle ještě je.


Jelikož v létě suším venku, ale pak stejně dávám do sušičky na minut pro načchrání a změkčení, tak jsem na šla v tom zásobníku na prach i škvora, který do prádla vlezl už na šňůře. Spojil jsem LG a AEG Lavatherm, trochu jsem se toho zezačátku bál, ale nakonec super, vše drží jak má, ani se to nehne. Ja mám na sebe tiež Siemens bez medzikusu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky