středa 14. srpna 2019

Zdobící sáček z pečícího papíru

Připravte si kornoutek na zdobení z pečícího papíru - Milujivareni. Sáčky z pečícího (silikonového) bílého nebo hnědého papíru jsou inovativní a moderní obaly pro potravinářství a gastronomii, což vám umožní zabalit a ohřát výrobek v troubách až do teploty 2°C. Tyto sáčky jsou estetické, vyrobené z tenkého papíru v kombinaci s barevným tiskem dokonale plní i reklamní funkci. Pokud použijete džus, následující krok vynechte. Existuje několik způsobů, jak papíru dodat starý vzhle dokonce i když jde o zcela nový papír.


Můžete na něj něco napsat a tento dopis pak někomu poslat.

Nepřehánějte to se žádným z kroků, papír by nedopadl tak dobře, jak si přejete. Pro zdobení pomocí krémů využijte zdobící špičky a cukrářské sáčky. Vybrat si můžete z mnoha různých tvarů a velikostí zdobících špiček. Na drobné zdobení perníčků a jiných malých. UCBTg2M4Ar43Y5z8KZLDc0Mg?


Návod na jednoduché skládání květů z papíru. Do sáčku jsem připravila zdobící špičku a naplnila jsem ho obarveným krémem. Nastříhala jsem si pečící papír na čtverce a připravila jsem si nástavec na tvoření květů, už jsem ho měla více než rok a konečně našel využití.

Na nástavec jsem rozetřela trošku krému a přilepila na něj lístek pečícího papíru. See more ideas about Crafts, Crafts for kids and Paper crafts. Nejlepší je udělat si sáček z pečícího papríu. Ustřihnete si obdélníček asi do max.


Ten si dále rozstřihnete na koso jako na dva trojúhelníčky. Do jedné ruky si vezmeme cíp a druhou rukou omotáváme zbytek kolem do tvaru kornoutku. Konec zahnete o horní vrstvu kornoutku-bude to držet. Můžete při omotávání dost utahovat,na konci až budete mít.


Pečící sáček recepty, které budete milovat. Zrovna jsem nemohla najít zdobící sáček , a proto jsem si poradila tak, že jsem přes skleněný půllitr navlékla obyčejný igelitový sáček , do kterého jsem nalila kakaové těsto. Potom jsem sáček z půllitru vyjmula a ustřihla malý růžek sáčku, abych mohla zdobit. Mísu, kuchyňskou váhu, váleček, plech, nožík nebo rádýlko, pečící papír, sítko, mixér s metličkou, vysokou odměrku, špejle, nůžky a pevný sáček.


Perníkové těsto, sníh z vaječných bílků, jedlé potravinářské perly, nebo lentilky na ozdobení. Těsto nalijte na plech vyložený pečícím papírem a posypejte rybízem. Z pečícího papíru si vytvořte kornout (pokud máte, použijte zdobící sáček ) a naplňte ho tvarohovou směsí.


Na těsto s ní udělejte vzor mřížky. Pečte na 170°C přibližně minut.

Polevu naplníme do sáčku vyrobeného z pečicího papíru (použít můžete i cukrářský sáček ), odstřihneme špičku a použijeme ke zdobení vánočního cukroví nebo sladkého pečiva. TIP: Zbylou polevu nevyhazujte! Skladujte v lednici a před dalším použitím ji ve vodní lázni opět rozehřejte. Po vychladnutí položte lícem placku na další kus pečícího papíru a sloupněte ten spodní.


Vykrajovátkem (já měla průměr 3cm, ale klidně by mohlo být ještě trošku menší) vykrajujte z placky co nejvíc nahusto kolečka. Necháme vychladnout a pak sloupneme z pečicího papíru. Ušleháme si krém z mléka, pudinkového prášku, 1g moučkového cukru, vanilkového cukru, rumu a másla. Krémem potřeme těsto a stočíme do rolády.


Dáme ztuhnout do lednice. Vanilkové rohlíčky, kakaové pracny a linecká kolečka patří mezi klasické vánoční cukroví, které většinou nechybí v žádné domácnosti. Ale co takhle zkusit letos překvapit svou rodinu i přátele něčím novým?


Vyzkoušejte s námi netradiční, ale přesto jednoduché vánoční cukroví, které si na vašem svátečním stole zaručené najde místo!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky