čtvrtek 21. prosince 2017

Titanové nádobí diskuse

Sama titanové nádobí nemám, vařím v akutermickém nerezovém nádobí ,se kterým jsem moc spokojená. Titanové je pěkné, ale pro mě moc drahé. Jinak si na seznamu zadej titanové nádobí a možná objevíš ještě jiné prodejce v blízkém okolí. Zpočátku úžasná,nemohla jsem si jí vynachváli,bylo nám sděleno,že toto titanové nádobí vyhrálo nejvyšší příčku v testu nádobí.


Používáme jí opravdu hodně,nekolikrát týdně-ale nyní už rok mám pocit,že už to není co by to mělo být. Od půlky se v ní začalo vše přichytávat,nyní už se připálí snad vše a na celé ploše.

Přičítám to k tomu, že jsem nádobí myla též teplotním šokem. Jelikož jsem s tímto nádobím i tak spokojená, koupila jsem si v prosinci menší pánvičku, obdélníkový pekáč, čtvercový pekáč a hrnec. Na titanové nádobí nedám dopustit.


Přesně dělám ty receptíky co Jitula, jen tak bez tuku, protože vařím většinou pro sportovce :-). Ahojky, náhodou jsem navštívila tyto stránky a ráda bych taky přispěla do diskuze, možná to někomu pomůže při rozhodování. Já mám titanové nádobí německé značky BAF.


Mám ho teprve dva měsíce a zatím maximální spokojenost. Demoniaque: T máš hrozně jednoduché, jen se rozstrouhají uvařené brambory a přidá se hl.

Těsto nenůže být řídké, musíš ho vyválet na placky. Na základní materiál se nanáší speciálními aplikačními metodami třívrstvý nástřik, přičemž první a druhý je vyztužen rozemletou keramikou s přísadou oxidu titaničitého. Lucko, titanové nádobí je skvělé, ale… Firma Top Moravia vyrábí třídy titanového nádobí. Měla jsem možnost porovnat tu nejlepší kategorii, kterou jste si objednali vy s tou druhou kategorií (prodává je Eta) a nepoznala jsem rozdíl.


Masivní hrnec s poklicí ETA Titanium Plus je vhodný pro všechny typy varných desek. S objemem l nemusíte mít strach, že by snad k obědu něčeho pochybělo. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti.


Ale pravda je,že na předváděčce ji prý mají upečenou,ale nikdy ji nevyklopili. Požádala jsem je o to,ale hned ji schovali. Tak to je moje zkušenost. Asi vím, jaké máte potíže.


Vaření na titanovém nádobí je opravdu luxus. Nevím, jestli někdo slyšel na akci mýt nádobí tepelným šokem a potom jen vypláchnout vodou, tak to je potom špatné a ať se nediví, že když něco drhnu pískem a drátěnkou, že se mi hrnec poškrábe. TESTOVALI JSME titanové nádobí ZA VÁS. Než nakoupíte - doplňte si informace o nádobí , jeho původu a ceně. V současné době se mnoho změnilo v oblasti kvalitního nádobí.


Již neplatí pravidlo, že vysoká cena = vysoká kvalita. Mnohdy by šel tento stav nahradit vysoká cena = vysoká marže u.

Zároveň nejsou úplně ideální do myčky nádobí. To jsou ale upřímně jediné dva zápory, o kterých se můžeme zmínit. Následně budeme pokračovat pouze ve výčtu kladných vlastností.


Zvolíte-li kvalitní titanové hrnce, vězte, že budou vybaveny zesíleným dnem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky