čtvrtek 25. října 2018

Hyundai i30 recenze ojetin

Klimatizaci, centrální zamykání a nejnutnější náležitosti dostanete vždy (například USB přípojku měla iv základu), ale zapomeňte na xenony, dvouzónovou klimatizaci či jinou luxusnější výbavu. Dá se pochopit, co zákazníky láká. Model ivycházel se stejnou výbavou vedle srovnatelné Octavie vždy o něco výhodněji. Do té doby byla vyráběna v Turecku.


Autor článku nezná ani základní fakta. Zjistíte, jaká je reálná spotřeba a řadu dalších cenných informací. Po prvních kilometrech za volantem v okolí španělské Malagy už víme, v čem tkví jeho skutečná kvalita.


A tomu odpovídá i nabídka v tuzemských autobazarech. Aktuálně můžete vybírat z více než čtyři sta kousků s cenami od 1tisíc korun. Nabídka motorů čítá tři zážehové agregáty a čtyři turbodiesely se vstřikováním typu common rail. Také nelze nikdy jasně odhadnout, jak s autem bývalý majitel jezdil, ale je pravdou, že právě ihumpolácké zacházení některých služebních řidičů snáží mnohem lépe než vozy jiných značek.


Rychlý ano, ostrý ne … O tom, že je isourozencem či spíše dvojčetem úspěšné Kia Cee’ už bylo napsáno dost. Jenže která je ta správná? Pomoci mohou různé recenze a zkušenosti majitelů.


Kromě diskusních bývají zdrojem informací i recenze ojetin , které testují redaktoři. Potěšil ho poměrně výkonný a úsporný motor, objemný zavazadlový prostor a komfortní podvozek. Chválil také intuitivní ovládáni infotainmantu. Co Expertovi Honzovi vadilo, jsou použité tvrdé plasty v interiéru, horší jízdní vlastnosti nebo nezajímavý vzhled.


Uznávám, že jsem mile překvapený, protože i já mám na zadních sedadlech dostatek prostoru na kolena. Hyundai iCW CRDi a zkušenosti po 1tis. Oba by měly mít pod kapotou úsporné dieselové šestnáctistovky a jejich cena by neměla být vyšší, než 2tisíc korun.


Neuvěřitelné – iji přejela, jako kdyby měla vzduchový podvozek. Skoro si toho hrbolu ani nevšimla. PŘEČTĚTE SI TAKÉ NÁŠ TEST HYUNDAI i40. Velmi se mi také líbil vnější vzhled vozu. Auto jsem koupil nové před téměř deseti lety, byl to jeden z prvních kombíků u nás a vyrobený ještě v Koreji.


Model ije vcelku spolehlivý a případné opravy nejsou příliš nákladné. Jeho vnější vzhled a především interiér, nechávají konkurenci za sebou, naopak motorizací trochu pokulhává. GDI by se více hodil na začátek nabídky motorů, než na její vrchol. Příznivé ceny ojetin , prostor pro posádku, v současné době mnoho vozidel po prvním majiteli.


STAROSTI Menší zavazadelník kombi, slabší odolnost vůči opotřebení, podle mnohých motoristů méně zdařilý design v porovnání s modelem cee´d. Kombi v nabídce na českém trhu. Korejské auto může předčít očekávání. Ze značky, která měla image výrobce laciných aut s mizernými jízdními vlastnostmi a rozkládajícím se plastem zapáchajícím interiérem, se stal důležitý a respektovaný hráč na evropském trhu. Tomu odpovídá i zájem na trhu ojetin , kde je žádaný v jakékoli motorizaci.


Důvodem jsou kompaktní rozměry a současně štědrý vnitřní prostor. Máte zájem o podrobnější informace o historii daného vozu? Zde můžete použít následující slevový kód: SAUTO72 díky kterému získate slevu ve výši 10- Kč z ceny prověření historie vozidla.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky