V nabídce jsou jak benzínové motory (x), tak i naftové (x). CVVT, který spotřebuje o 2. T-GDI 27 který spotřebuje o 0. Kombinovaná spotřeba okolo 6. Spotřeba motoru 4i CVVT. Na druhou stranu, ije daleko bezpečnější než předchází Škoda Felicia GLX, takže si nestěžuji. Hyundai ikombi – kombi s působivým designem.
Nabízí nejvyšší míru bezpečí, nové přeplňované motory a atraktivní cenovku. Nadčasový design nové ipůsobí silným, emocionálním dojmem. Vyniká propracovaností a emocemi, které vyzařují z každého detailu. Má svoje zastánce, ale také odpůrce.
Ať se na korejské vozy díváte jakkoliv, nelze jim upřít velký posun v kvalitě. N Line strikes the perfect balance between the i’s class-leading comfort and technology and the iN’s track inspired design. Uvnitř tedy opravdu ne, nijak zvlášť slibně nepůsobí ani volant, že by mohlo být něco jinak, naznačují prakticky jen rozměrná tlačítka pro volbu jízdních režimů. Průměrně pět let na jednu generaci není mnoho, ale segment kompaktních modelů je velmi konkurenční prostředí, ve kterém jsou karty poměrně jasně rozdány. Aby bylo možné uspět, chce to jméno anebo modely vonící novotou.
Zápory: Při rychlejší jízdě v zatáčce zadek moc nedrží stopu. Exteriér ikombi je atraktivní symfonií přesně modelovaných ploch a výrazných designových detailů. Propracovanost interiéru a palubní desky vyzařuje kvalitu, eleganci a prostor. A je to víc než jen pocit – nová ikombi patří mezi nejprostornější vozy ve své třídě.
Startování, spojka, přev. Ahoj kluci, chci se zeptat jaké máte dlouhodobou spotřebu? Chcem s přítelkyní koupit iIII kombi 1. A nevíme co čekat, sám teď mám starý benzín a jezdím za předtím sem měl kodovku 2. Jde o celkem kultivovaný motor. CRDi ve středním výkonu kW.
Jak se dočtete v recenzi, jeho spotřeba nás ale až zas tak neoslnila. Půlroční test Hyundaie idospěl do samotného závěru. To je cenová hladina, ve které bylo ještě nedávno možné koupit jen o třídu menší hatchback. A právě základní motorizace v icw je úhlavním.
Dnešní jízda by měla dát odpověď na otázku, co v případě, že máte raději zážehové motory a váš rozpočet hlídá účetní, se kterým lze rozmlouvat jako se psem hlídajícím šťavnatou kost. TDI nabízí výhradně pětikvalt. Tedy s výjimkou verze 4x4. To však neznamená, že by byla octavia na dálnici přetočená.
Vím, že by se dalo jezdit za méně, ale neumím ulevit z komfortu. Ta spotřeba si bude sedat pár tisíc km, ale rozhodně neklesne na tabulkovou hodnotu při dálniční rychlosti, jak psal suah. Tak nějak se stalo, že kombík jezdil s jednou osobou za volantem jen mezi Prahou a Toušní a zbytek ježdění.
Skutečná spotřeba Hyudai imotor 1. W, modelová řada 2: Napsal jsem již tento článek na jiné webové stránky, přesto bych chtěl s naší zkušeností seznámit co nejvíce čtenářů. Nová šňůra vítězství v prestižních anketách odráží excelentní výkony těchto modelů i širokou základnu loajálních fanoušků.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.