pondělí 30. března 2020

Vodní chlazení cpu

Při výběru vodního chlazení je nutné si vybrat mezi dvěma jeho variantami: All-in-One – nejjednodušší cesta k vodnímu chlazení. Vodní chlazení : All-in-One vs. Stále doručíme až domů, na pobočky i do Alzaboxu.


EK Water Blocks, Corsair, ALPHACOOL a dalších. Uzavřené vodní chlazení SilentiumPC Navis RGB 240Potřebujete pro svůj výkonný počítač kvalitní chlazení ?

Pak vám můžeme nabídnout uzavřený vodní AIO systémnbsp;SilentiumPC Navis RGB 24 který má skvělé dílenské zpracování, ale přesto se prodává za rozumné peníze. Pravdou je, že vodní chlazení bývají velmi efektivní a tichá, což je však vyváženo vyšší cenou. Potřebujete-li však uchladit výkonné přetaktované procesory, často jiná možnost než pořídit to nejlepší chlazení nezbývá. Vážení zákazníci, vítáme Vás na internetových stránkách JSComputers. Na trhu se již nachází cenově přijatelná all-in-one řešení, neobsahující v okruhu zvlášť čerpadlo (to je vestavěné např. v CPU bloku) ani expanzní nádobku (ta je vestavěná např. v radiátoru).


Pc rozjede všechny nové hry na full HD a vysoké nastavení detailu. V dalším díle o vodním chlazení se podíváme na chlazení procesoru pomocí CPU bloků.

Stránky firmy HD elektro v. Nový prototyp chladícího bloku pro CPU Stixion I-113. Kompletní vodní chlazení pro základní desku Asus Z7S WS. Třeba teď sem viděl kvalitní (Swiftech) vodní blok na CPU s integrovanou pumpou za cca 1. CZK, stačí k tomu hodit expanzku, hadice a radiátor a máš chlazení na CPU.


Jak osadit vodní chladič Kraken X, X5 Xna socket AMD AM4. Upgrade na vodní chlazení - 1. Extrémní server pro grafické výpočty - Duration:. Model obsahuje ventilátory 1mm.


No vodní chlazení má řadu výho ale překvapila mě teplota CPU až 48°C. Společnost Corsair si připravila velice zajímavé chlazení pro malé počítače založené na deskách formátu Mini ITX. Jelikož jsem si vždycky přál vodní chlazení , tak jsem se z příchodem nového PC konečně rozhodl zainvestovat a koupit si ho. Vždycky mě rozčiloval hluk vydávaný rychloběžným mini větráčkem od CPU a GPU (Někdy je i trochu slyšet větráček na chipsetu a pokud je vyšmajdanej tak je to taky rachot). Ve své podstatě jsou v All-in-One systémech přítomny součástky se stejnou funkcí - pumpa, radiátor a CPU blok.


NZXT Kraken X- AiO vodní chlazení pro CPU.

Dobrý den, tohle téma jsem založil, protože bych si rád koupil pc a váhám s koupí vodního chlazení , jelikož jsem jej nikdy nemontoval. Chtěl bych tedy poradit s koupí chlazení pro CPU a GPU. Klasické chlazení karet pomocí vody ale vyžaduje specializovaný vodní blok, který není levný a po koupi nové karty si s největší pravděpodobností budete muset koupit také nový blok.


Ventilátor na chladiči mám zapojený tak, že nasává vzduch z vnějšku, tzn. Jedná se o zcela nový model z této řady od výrobce NZXT. Mám problém s tím že mi strašně hučí komp a chtěl jsem to řešit vodním chlazením ale někde jsem četl že prý vzduchové je mnohem bezpečnější že když třeba budu mít vytížený CPU tak tam dochází k prudkému ochlazování a může dojít až k prasknutí CPU. Poradíme, jak vybrat pomocí německých testů a recenzí od renomovaných testujících organizací.


Pročetl jsem skoro celé fórum a skoro všechny vás už znám. Podle toho co jsem si tu zjistil jsem si chtěl objednat tělesa na vodní chlazení pro CPU , GPU a CHIPSET. Hodnocení produktu:. Kvalitní měděný vodní blok pro chlazení CPU , kompatibilní se všemi modernějšími Intel i AMD platformami. Cooler Master Cooler Master vodní chlazení MasterLiquid Lite 120.


Power Connector 4-Pin Waterblock Dimensions 80. Styková měděná deska je velice přesně broušená pomocí CNC pro co největší přenos tepla. Vše skladem, dobré ceny a rychlá doprava.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky