Potěšil ho poměrně výkonný a úsporný motor, objemný zavazadlový prostor a komfortní podvozek. Chválil také intuitivní ovládáni infotainmantu. Co Expertovi Honzovi vadilo, jsou použité tvrdé plasty v interiéru, horší jízdní vlastnosti nebo nezajímavý vzhled. Mechanicky je to spolehlivé auto, a když se nevykašlete na servis, vydrží ještě mnoho let. Po základním hatchbacku a liftbacku je to praktické kombi , které by mohlo sebrat zákazníky octavii.
Design se proti minulé generaci umírnil a je navržen tak, že většině lidí se nejspíš bude líbit. Vyčerpávající srovnání dvojice nejžádanějších modelů na českém trhu. Na rozdíl od marketingových oddělení obou automobilek jsme se zaměřili na věcí, které lz.
Quickly Filter by Price, Mileage, Trim, Deal Rating and More. Model ibol na trh celkovo uvedený presne pred rokmi, kedy čiastočne zaplnil dieru po dosluhujúcom modeli Akcent. Tím se od konkurence liší. Z porovnání se soupeři vychází z benzinových motorů nejlépe přímovstřikový 1. Jenže zatímco při uvedení druhé generace na trh.
T-GDI 103kW, 7°DCT, Family, Moon rock, Full LED Škoda Rapid Spaceback 1. TSi 63kW (chip na 92kw) Škoda Fábia kombi 1. Gondolom, nem árulok el titkot azzal, hogy az ibelül is nagy. Někteří z vás již četli moje přecházející recenze , kde jsem se věnoval nové Fabii III – 1. Hyundai ikombi - bezkonkurenční kombík? Jednou z předností je podvozek, který si i díky víceprvkové zadní nápravě ponechal skvělou kombinaci pohodlí a ovladatelnosti.
Auto se krásně drží silnice v zatáčkách a zároveň nabízí dostatek pohodlí. Jeho vnější vzhled a především interiér, nechávají konkurenci za sebou, naopak motorizací trochu pokulhává. GDI by se více hodil na začátek nabídky motorů, než na její vrchol.
K testu jsme zvolili kombi is benzínovým přeplňovaným motorem ve spojení s automatickou převodovkou. Zajímalo nás, jak se tato kombinace chová na silnici a kolik si žádá v běžném provozu paliva. Má komfortní podvozek, dobře tlumí, motor má na svou koncepci dobrý výkon a je skvěle utlumen. Ba co víc, mezigeneračně si varianta kombi velmi polepšila v oblasti objemu zavazadlového prostoru. Vyberte si auto ve spolehlivém autobazaru!
Někoho pak potěší, že je tento vůz produkován v Nošovicích na východě České republiky. Ani náklon karoserie rozhodně nepřesahoval běžné meze u kombíků. Bez příplatku jsou barevná provedení bílá a červená. Nejdražší barvou je např.
Dva roky s kombíkem ze Žiliny: dojem z ceedu kazí jen detaily 27. Jinak pěkně napsaná recenze. Oba soupeři přijíždějí vybaveni vznětovými šestnáctistovkami. Je to, jako když se proti sobě postaví Sparta a Slavia.
Ve srovnání s minulou generací nabízí konkurenceschopný kufr – dlouhý a široký, ale bohužel dost nízký bez možnosti odstranit organizér pod podlahou a pomoci si tak k cenným centimetrům.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.