pondělí 2. května 2016

Domácí nudle recept video

Domácí nudle recept video

Dozvíte se recept na domácí těstoviny, jak tence těsto na nudle vyválet i jak nudličky snadno a rychle nakrájet. Zapomeňte na kupované mušličky a připravte si domácí poctivé jídlo. Pamatuju si na babiččiny domácí nudle do polévky.


Milovala jsem je, ale nikdy jsem je nepřipravovala. Na kulinárním kurzu Vaříme po moravsku jsem to ale vyzkoušela a zjistila, že to není žádná věda. A pro vás máme tipy a triky od nejpovolanějších kuchařek, jak vyrobit ty nejlepší nudle ! Podrobný postup výroby domácích nudlí na ručním strojku na nudle.


Dobrý večer paní Ivanko,chtěla bych Vám poděkovat za tyto stránky. Jen náhodou jsem je objevila a jsou super. Dneska jsem pekla housky a jen se po ních zaprášilo. Zítra zkusím domácí nudle.


Domácí nudle recept video

S přáním všeho dobrého Marta z Moravy. Ahoj Flo, úžasný recept , domácí nudle dělám z hrubé mouky přesně tak, jak popisuješ. Někdy jsou tenčí, někdy širší, ale lepší než kupované.


Vše dělám ručně, nejtěžší mi připadá vyválet slabé placky a po proschnutí odhadnout ten správný čas na krájení. Pokud dělám nudle , dělám jich vždy více do. Nad domácí nudle prostě není! Vyzkoušejte můj recept. Domácí nudle - recept na domácí nudle Chcete si doma připravit domácí nudle.


Domácí nudle recept video

Prohlédněte si toto video a dozvíte se více 15min zobraziť viac. Baví vás podobné nudle nenudle? Velmi snadné a zdravé domácí nudle od Danči. Co napsat k výrobě domácích nudlí?


Snad jen tolik, že je to velmi jednoduché a všechno vynaložené úsilí se ti mnohonásobně vrátí v jejich chuti :-). Koupila jsem si strojek na nudle a bláhově jsem se domnívala,že uvnitř bude i recept. Nemohl by mi někdo pomoci radou a receptem ze svých zásob. Recept na velmi chutné nudle do polévky.


Moje domácí nudle do polévky. Jak dlouho ty sušené nudle vydrží? A abych navázala na komentáře k novinám. Videonávod k přípravě tradičního, levného a jednoduchého jídla - nudle s mákem. K dobrému vývaru patří nudle , bezpochyby domácí nudle.


Ano, v obchodě je dnes tolik druhů nudlí, že člověku oči přecházejí. Příprava domácích nudlí není obtížná. Spíš je náročná na trpělivost. Postupně pomocí nože zapracováváme vejce do hrubé mouky. Jak připravit domácí nudle do polévky - recept.


Domácí nudle recept video

Do každého správného vývaru patří nudle. Jejich příprava není nic složitého, zvláště pokud máte ručí strojek, který je speciálně určený na jejich výrobu. Podívejte se na toto video a získejte recept na skvělé domácí nudle. Okapané nudle zprudka smažíme - minuty v hluboké pánvi na rozpáleném oleji.


Během smažení je promícháváme. Ve větším množství by se na pánvi slepovaly.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky