pondělí 14. září 2015

Markéta pavleje instagram

Blog plný barev, zdravých, moderních, dětských, sous vide, video i tradičních receptů, mnoha inspirace a lásky k vaření. Najdete zde nápady, tipy a třeba i chvíle odpočinku a relaxace při listování krásnými stránkami plnými lákavých fotogarfií. Včera jsem na zahradě utrhla letos vůbec první květiny, tyhle čemeřice. Fotila jsem Velikonoce. A Mijůn strávil úplně fascinovaně dobrých minut jejich jemným soustředěným očicháváním.


Marketa studied graphic arts before before embarking on a 10-year career as a sought-after make-up artist.

But her passion for cooking and food led her to food photography and food styling, which she showcases in her popular blog, Kitchenette. Vlastní kuchařský blog kitchenette. Markéta Pavleye je maminka tří dětí, podnikatelka, manželka a krásná a milá žena. S Markétou se nám poštěstilo se sejít. Když ji potkáte, dýchá z ní klid a skromnost.


Když se díváte na její blog Kitchenette. Chtěla jsem s receptem i slovy o Herbáři přijít dřív, ale podzim i předvánoční období je pro mě největší sezóna, a tak až teď se mi podařilo se pořádně zastavit, nadechnout, odpočinout si a zase začít s chutí tvořit. Každý, kdo má mou kuchařku Rok v kuchyni, už má i tento recept, ale ve švestkové modifikaci a pokud jste se do něj ještě nikdy nepustili, určitě byste neměli váhat, protože toto je král všech koláčů.


ZOOT povídala o jejím blogu, splněných snech plných vůní a chutí nebo o tom, že vnitřní štěstí je nejlepší make-up.

Keď sa vrátiš ešte k tvojim úplným začiatkom, čo bola tvoja počiatočná motivácia a čo ťa takpovediac „nakoplo“ k tomu, že ideš reálne blogovať o jedle? To mě těší tento titul, vůbec to tak nevnímám. Vždycky mě bavilo vše kolem vaření a kuchyně a asi jsem se začala trochu nudit v módnim. By The Story of a Cake Leave a Comment 1. Omlouváme se, snažíme se dohledat chybějící obrázek. Nejnovější Nejpopulárnější.


Domácí kuchyně Obrácený hruškový koláč. Bobo Mama: Marketa Pavleye z Kitchenette. Doma má děti, a přesto stíhá být úspěšnou blogerkou, podnikatelkou, fotografkou a hlavně mámou! FOLOW US facebook instagram All photography, video and other material appearing on this website is copyright of Pavleye Artist Management And Production s. This video is unavailable.


Rodným jménem Markéta Šimrová. Začínala v časopisu ELLE jako vizážistka. Ačkoli se sama nerada líčí, pracovala téměř se všemi celebritami a modelkami. Její cit pro malování, líčení a výtvarné umění vůbec můžete posoudit nejen v módních časopisech, ale i na fotografiích k blogu o vaření.


Nebo zkuste prozkoumat témata. Originální kniha, která je komplexním dílem autorky. Miluje vaření, vymýšlí recepty, píše blog, vydala kuchařku, ale je i maminkou dvou dětí, které jsou pro ní při práci velkou inspirací.


O tom, jak její kuchařka vznikala, který řezníkKeep.

Syn Ruben, měsíce, a dcera Gréta, roku. Ruben se narodil v teple našeho domova. Byl to můj sen, ale nebyl to plán.


Manžel hodně cestuje, byla tedy vysoká pravděpodobnost, že u porodu nebude, a tak jsem si zařídila doprovod nejprve duly a pak i porodní asistentky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky