pátek 2. října 2015

Čím odbarvit zabarvené prádlo

Jak odbarvit omylem zabarvené prádlo. Když už se stane, jsou jen omezené možnosti, jak omylem zbarvené prádlo odbarvit. Nejspolehlivějším způsobem jsou přípravky přímo určené k těmto nehodám – a tak se i nazývají – přípravek na omylem zabarvené prádlo.


Nechtěně obarvit prádlo se dříve nebo později zkrátka podaří každému. Ačkoliv se nejedná o nic dramatického, některých kousků oblečení je přece jen škoda se vzdát. Proto se dnes zaměříme na rady a tipy, jak odbarvit omylem obarvené prádlo. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Pojďme si dát několik tipů.


Tipy na odbarvení zabarveného prádla. No a po vyprání prádla už jen s úžasem a naštváním. Zašedlé prádlo nechte pár hodin namočené v lavoru s horkou vodou, do které přidáte citron nakrájený na plátky. Poté prádlo důkladně vyperte. Pokud se vám nechce čekat, až se prádlo odmočí, přidejte asi 1ml citronové šťávy rovnou do bubnu k prádlu a nechte prát.


Pokud jste bílé prádlo omylem zaprali, přidejte jednu vrchovatou lžíci jedlé sody do bubnu a běžně vyperte. Pokud sem tam upečete nějakou dobrou buchtu, určitě doma najdete ještě jeden pytlíček prášku do pečiva. I on má kouzelné účinky na omylem zabarvené prádlo.


Zkoušla jsem přípravek na omylem obarvené prádlo (manželovo růžové triko bylo po vyprání s něčím morým barvy opraného hadru na podlahu) a fungovalo to. Ovšem původní barva byla světlá a materiál kvalitní. U sytých barev bych byla přesvědčená, že dojde ke změně, která nebude ku prospěchu věci. Jelikož se tu kde kdo ptá na koniny, tak já mám skutečně vážný problém. Přítel omylem přihodil červené tričko k bílému prádlu a já mám nyní růžovoučkou košilku :D , kterou mám moc rád a nikdo mi nedokáže poradit jak ji znova udělat bílou, maminky i babičky selhaly.


Beckmann odbarvovač na omylem obarvené prádlo g, porovnání cen z internetových obchodů, hodnocení a recenze Dr. ZABARVENÉ PRÁDLO už rozebírají maminky na webu eMimino. Ve chvatu jste zapomněli nějaký malý kousek prádla v pračce nebo jste oblečení řádně neroztřídili a už se to stalo: vaše textilie se obarvily. Chcete-li odbarvit prádlo , nemusíte nutně kupovat chemické výrobky, ani nemusíte oblečení vyhazovat.


Stačí jen naplnit lavor nebo kýbl horkou vodou, smíchat horkou vodu a pět lžiček sody (množství platí pro pět litrů vody), vložit zabarvené textilie a nechat sodu odvádět svou práci přes noc. Pokud je prádlo obarveno až moc, je možné do pračky přidat ještě trochu sody. Jak a čím odbarvit obarvené prádlo z pračky?


Pustila tam jedna nová černá umělá podprda. Vyprala jsem to ještě jednou, trochu to pustilo, ale umělé věci zůstaly šedivé. Všechno prádlo najednou bylo šedivé. Savo perex není zázrak ale na bílé by zafungovat mohlo, nevím jak se přípravek jmenuje ale jednou jsem viděla reklamu co se zabarveným prádlem. Jakýsi přípravek a do něj namočit a původní barva se obnoví, zkuste se poptat v drogerii.


Můžu říct, že ač Ariel na skvrny funguje bezvadně tak na zabarvené prádlo nezabral. Blbě čtu, chceč odbarvit. Na to se prodává nějaký přípravek na omylem zaprané prádlo , ale zkušenost nemám. V týdnu jsem to měla v ruce v Hypernově, chtěla jsem něco na vyprání záclon, tak to je někde v takovém sektoru.


Omylem jsem si obarvila svou oblíbenou zelenou sukni. Jsou na ní hnusné červené skvrny. Zkoušela jsem to odbarvit odbarvovačem z drogerie, intenzita skvrn se sice zmírnila, ale. Jj v drogerii se dá koupit takový prášek na omylem zabarvené prádlo , já to už jednou zkoušela (koupila jsem v Makru kvalitní drahé utěrky a všechny pustily barvu) ale moc to teda nepomohlo. Prací ořechy a koule, které se házely do pračky proto, aby bylo prádlo perfektně vyprané, bez skvrn a běloskvoucí.


Tedy ne zrpvna odeální. Naproti tomu savo prádlo vybělí, zbaví skvrn, ale dosáhnete zase druhého extrému - zničení tkaniny.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky